Mabel Miller, strănepoata autoarei Ellen White, ne prezintă în povestirile din acest volum o bunică departe de portretul victorian pe care i l-au creionat unii. O veţi descoperi pe Ellen White ca bunică zâmbitoare, profund ataşată de nepoţi, mereu gata să stea de vorbă cu ei, să le vorbească „pe limba lor” despre Isus sau să le spună poveşti la gura sobei în serile de vineri.
Mabel R. Miller ne poartă într-o lume apusă, undeva în ultimii ani ai secolului al XIX-lea şi începutul secolului următor. Ne povesteşte cu nostalgie despre casa bunicii, despre livada ei de pruni, despre prima plimbare a bunicii Ellen cu automobilul şi despre bucuria cu care aceasta asista la meciurile de baseball ale nepoţilor.
Scurta biografie explorează viața lui Iona, purtând copiii într-un loc îndepărtat și într-o epocă specială. Citind despre profetul care a fost aruncat peste bord în timpul unei furtuni puternice și înghițit de o creatură marină, cititorii vor înțelege că această istorie biblică poate avea ecou și în viața lor.
Cartea Cine a fost Iona? îi invită pe toți copiii să călătorească împreună cu Iona în largul mării, apoi în cetatea Ninive, și să descopere puterea și iubirea uimitoare ale lui Dumnezeu.
Matt Koceich este învățător și autor creștin de cărți pentru copii, între acestea numărându-se: Who Was Mary, Mother of Jesus?; Who Is Jesus?; Who Was David? și seria IMAGINE. Matt locuiește în Texas (SUA) împreună cu Cindi, soția lui, și cei patru copii ai lor.
Alexandra Gold este o tânără brașoveancă, absolventă a Facultății de Arte Decorative și Design din cadrul Universității Naționale de Arte din București. Este ilustratoare de carte și bandă desenată. Printre cărțile ilustrate pentru Editura Viață și Sănătate se numără Misterul din înaltul cerului și Jurnalul meu misionar.
Lisha și Elliot sunt doi frați care pornesc spre Vest. În viziunea lor, promisiunea unei vieți libere și aventuroase pare perspectiva cea mai strălucitoare. Conflictele cu amerindienii ostili și descoperirea unor teritorii neexplorate se vor dovedi lecții prețioase, influențându-le tot parcursul vieții. Căruțașul din Montana îi introduce pe tinerii cititori într-o lume plină de imprevizibil, o lume supusă transformărilor, în care personajele cuceresc prin perseverență, curaj și pasiune. Dincolo de experiențele Vestului Sălbatic, cei doi frați Îl vor descoperi pe Dumnezeu. Dacă vor alege sau nu să Îi fie credincioși, rămâne de văzut.
Sylvia Hardwick a fost pseudonimul scriitoarei Ivy R. Doherty. Născută în Australia, în 1922, Ivy a emigrat în SUA împreună cu soțul și cei doi copii ai lor, în 1948. De-a lungul timpului a scris romane pentru copii, tineri și adulți.
Oana Ispir este ilustrator și grafician. A făcut nu doar ilustrație pentru copii, ci și ilustrație editorială și publicitară. Dintre cărțile pentru copii ilustrate: Învață cum să înveți!; Bunele maniere pentru preșcolari; Nibbles, maimuțica jucăușă; Tina, vulpița poznașă; Skeeter, ratonul ștrengar; Poeziile pădurii; Cântec de drum etc.
Este o carte de colorat și de inscripționat imagini în peisaje.
Conține texte în limba engleză cu tematică biblică.
Peisajele încântătoare din carte, reprezintă lumea minunată a lui Dumnezeu în perfectă armonie cu creația Sa universală.
În interiorul cărții se găsesc folii din plastic cu multe desene inscripționate.
Cum colorăm?
Desenele albe, doar schițate, le vom colora inspirându-ne din aceleași desene deja colorate pe care le găsim în peisajele din interiorul cărții.
Spațiile libere din aceste peisaje le vom completa cu desenele în culori inscripționate pe foliile din plastic. Abilitățile noastre ne vor ajuta să alegem cel mai potrivit desen pentru un anumit peisaj.
Cum inscripționăm?
Punem folia cu desenul ales la locul potrivit, apăsăm cu creionul sau, pur şi simplu cu degetul și vom obține un peisaj după propriile dorințe.
Coperţile cărţii sunt cartonate şi frumos colorate.
Lumea animalelor nu încetează niciodată să ne uimească și să ne încânte. Cu cât aflăm mai multe despre animale, cu atât acestea ne fascinează mai mult. Un mister dezvăluit ne conduce la un altul. Rezolvarea unei enigme ne ridică și mai multe întrebări. Trebuie să știi că, în privința aceasta, nu există întrebări greșite. Doar răspunsurile pot fi greșite uneori. Din fericire, răspunsul la întrebarea despre cei mai mari reprezentanți ai lumii animale nu este dificil, deși are multiple nuanțe. Fie ca răspunsul acesta să însemne pentru tine începutul unei aventuri extraordinare! Interesul pentru natură și pasiunea pentru explorarea ei merită hrănite deoarece hobbyurile îi ajută pe oameni să trăiască vieți mai bogate, mai fericite și mai lungi.
Scopul jocului este de a crea și întreține o atmosferă destinsă, captivantă, plăcut și interesantă pe durata călătoriilor cu mașina ...unde jocul este metoda învățării.
Jocul Spotted vine într-o cutie albastră, ce conține:
-216 tokeni (jetoane) de joc cu imagini și descriere în engleză (pe partea cu imaginea) și în română (pe spate)
- 2 tăblițe din lemn
- 3 săculeți (2 albi, 1 negru)
- 1 regulament de joc
Există câteva reguli simple de joc care vor „asezona” jocul, dar modul de joc este următorul:
- Toți tokenii sunt puși în săculețul depozit (negru) și fiecare jucător primește câte o tăbliță (din lemn) și un săculeț comoară (alb).
- Fiecare jucător extrage la întâmplare 12 tokeni din săculețul negru și îi așază pe tăbliță.
- Jucătorii încep să se uite afară, pe geam, pentru a identifica lucrurile corespunzătoare tokenilor de pe tăblița lor.
- Când un jucător vede un lucru care se potrivește cu un token de pe tăblița lui, ia acel token și îl pune în săculețul lui comoară (alb), după care va pune pe tăbliță un nou token din săculețul depozit (negru).
- Jocul se termină la sfârșitul călătoriei sau când nu mai sunt tokeni în săculețul depozit.
- Fiecare token are un punctaj în funcție de frecvența cu care poate fi văzut, iar scorul final este dat de suma punctelor tokenilor din săculețul comoară.
Fiecare token are o descriere în limba engleză (pe partea cu imaginea) și în limba română (pe verso), ușurând asimilarea de cuvinte noi prin asociere imagine – text. De asemenea fiecare token are punctaj (între 1 și 5 puncte) în funcție de cât de greu este găsit obiectul reprezentat.
Jocul conține 216 tokeni de joc diferiți și sunt de 4 tipuri:
✔ 190 tokeni normali – tokeni cu imagini din multe domenii (natură, oameni, clădiri și construcții, vehicule, semne rutiere, obiecte, acțiuni, etc).
✔ 12 tokeni de interacțiune – aceștia îți permit să faci acțiuni care afectează ceilalți tokeni de pe tăbliță, pentru a fluidiza jocul la nevoie. De ex. „Pune 2 tokeni la alegere de pe tăbliță în săculețul comoară” – eliberezi spații pe tăbliță pentru noi tokeni.
✔ 4 tokeni albi – pentru creativitatea ta. Poți desena orice pe acești tokeni sau poți să creezi noi tokeni de interacțiune după bunul plac.
✔ 10 tokeni SPOT – tokeni super speciali.
SPOT reprezintă tipicul cațel fără stăpân care încă hoinărește pe toate drumurile din România.
Singurii tokeni din joc cu punctaj negativ: -5 puncte. De ce? Pentru că nu ar trebui să existe căței fără stăpân.
Aici e lecția de conștientizare socială, iar tokenul SPOT poate reprezenta orice vedem negativ afară pe geam: groapa din drum, gunoi aruncat pe marginea drumului, pădure defrișată etc.