Motoșel și Botoșel este un volum de poezii pentru copii, care reunește câteva dintre cele mai fascinante creații literare ale poeților români.
Grave, duioase ori pline de haz, versurile din această mică antologie dezleagă tainele lumii înconjurătoare şi oferă lecţii de bunătate, cinste, ascultare şi prietenie, educând adultul de mai târziu.
Cartea este realizată în format A5 și are 48 de pagini.
Din cuprins:
• „Cățelușul șchiop”, de Elena Farago
• „Gospodina”, de Otilia Cazimir
• „Arici, Arici, Bogorici”, de Tudor Arghezi
• „Câți ca voi!”, de George Topârceanu
• „Povestea gâștelor”, de George Coșbuc
• „Miaunica”, de Demostene Botez
Creioane colorate, ColorCore 5097
- Set 12 culori.
- Diametru grif 4,0mm.
- Setul mai este completat cu creion .
grafit cu duritatea HB si diametrul 2,2mm.
Nu sunt recomandate copiilor cu vârsta sub 3 ani.
Povestirile lui Tudor Ștefănescu, reeditate la câteva decenii de la prima ediție, îi trimit pe copiii care le citesc în colțuri diferite ale lumii, pe urmele unor personaje ale căror aventuri îi captivează. Fiecare povestire are ca erou un animal implicat în evenimente cu totul neobișnuite, precum caracatița care salvează niște naufragiați.
Scriitorul Tudor Ștefănescu a mai scris și: Moartea cocorului, Lacrima delfinului, Orașul cu amintiri.
Adrian Barbu este creator de bandă desenată și cofondator al Comics Club Cluj. A ilustrat, între altele, Biblia de colorat, Basmele românilor, Povestea lui George W. Carver, Pistruiatul și comanșii, Aventurile lui Fram, ursul polar.
Acest ornament în formă de papirus şi inscripţionat cu textul biblic din Psalmul 121:7,8 poate fi un cadou inedit pentru un prieten, coleg de muncă, învăţător etc.
Acest puzzle este o resursă ideală pentru dezvoltarea copilului tău. Construirea unui puzzle are o mulțime de beneficii, cum ar fi:
- dezvoltarea cognitivă: atenția, memoria, gândirea;
- dezvoltarea motorie: îmbunătățirea coordonării ochi-mână și dezvoltarea preciziei și a dexterității manuale;
- dezvoltarea abilității de a recunoaște formele, culorile și anumite modele;
- dezvoltarea capacității de rezolvare a problemelor, având în vedere faptul că, în timpul jocului de puzzle, copiii trebuie sa găsească soluții pentru a plasa piesele puzzle-ului în poziția corectă;
- dezvoltarea abilităților spațiale (vederea în spațiu), întrucât copiii trebuie să-și imagineze cum ar trebui să arate piesele puzzle-ului înainte de a le plasa în poziție;