


Pret oferta saptămânii
44.00 Lei33.00 Lei

Pret intreg
59,00 Lei

Pret intreg
35,00 Lei
In his hands este un joc de memorie deosebit, care nu doar îți antrenează atenția și memoria, ci îți oferă și o lecție de credință: la fel cum Dumnezeu are grijă de păsări, crini și iarba de pe câmp, El are grijă și de noi!Inspirat din Matei 6:25-34, acest joc de memorie transformă un adevăr biblic esențial într-o experiență de neuitat.Asculta potpuriul din sectiunea VIDEO pentru a memora, cu ajutorul muzicii, 3 versete biblice din acest pasaj si pentru a consolida incredere in Dumnezeu pe viata!
CUM SE JOACĂ?
Dumnezeu are grijă de păsări și papagali, crini și iarbă, fetițe și băieței, iar tu ai o misiune specială: să descoperi ce se ascunde sub mâinile Sale! Ghicind corect, vei aduna jetoane și vei învăța un adevăr prețios: Dumnezeu are grijă de tine!
Dar atenție – dacă nu ești atent la fiecare detaliu, victoria îți poate scăpa. DE
CE VEI IUBI ACEST JOC?
Te ajută să-i repeți copilului tău un adevăr esențial: Dumnezeu are grijă de el, deci nu trebuie să se îngrijoreze!
Conectare rapidă – perfect pentru familii ocupate! Te conectezi cu cel mic prin joacă în doar 15 minute - ușor de inclus în rutina zilnică.
Voie bună pentru toată familia – cu beneficii pentru memorie. Astfel, părinții simt că jocul este și pentru ei.
Eco-friendly realizat din carton și lemn certificat FSC, cu ambalaj biodegradabil - pentru că și natura e în grija Lui!
Cutia compactă este ușor de luat în geantă! așa că jocul este perfect pentru călătorii la bunici, ieșiri în parc sau momente speciale în familie!
BONUS special – Un potpuriu muzical cu 4 cântece care îi vor ajuta pe cei mici să învețe versetele din Matei 6:26-32! Gratuit pe YouTube incepand cu vineri, 4 aprilie (vezi și secțiunea VIDEO).Include IN HIS HANDS in rutina zilnică a copilului tău și ajută-l să se încreadă în Dumnezeu!
Număr de jucători: 2-5
Vârsta recomandată: 3-99 ani
Durata jocului: aproximativ 15 minute
Pentru a fi jucat în spații închise sau în natură.
Componență cutie joc:
- Folie exterioară biodegradabilă
- Card atestare produs eco friendly
- Instrucțiuni de joc (engleză și română)
- 1 zar colorat
- 4 jetoane mari cu mâinile lui Dumnezeu
- 36 jetoane mici cu plante, păsări, copii
Puzzle ce ilustrează istoria biblică a lui Noe.
Puzzle-ul conţine 53 de piese
Nu este recomandat copiilor sub 5 ani
Dimensiune: 36 x 28 cm
„Creionul fermecat” dezvoltă spiritul de observaţie, logică, creativitatea, abilităţile de concentrare şi de rezolvare a problemelor, stimulează gândirea asociativă şi imaginaţia, iar ilustraţiile drăguţe şi prietenoase captează interesul şi atenţia copiilor, oferindu-i ore întregi de distracţie inteligenţă. Cu setul Alfabetul, copiii pot învăţa alfabetul într-un mod intuitiv şi distractiv. Jocul conţine 12 cartoane ilustrate şi creionul muzical.
Scopul acestui joc este familiarizarea cu viața lui Ellen G. White și cu istoria începuturilor bisericii adventiste.
Vârsta: +10 ani
Participanți: 2-6 jucători
Jocul conține:
Acest joc de cărți se bazează pe atenția jucătorilor și pe memoria lor. Cărțile de joc includ o imagine, numele personajului și câteva informații despre el.
Scopul jocului este ca fiecare copil să facă cât mai multe perechi de 4 cărți identice.
Pentru cei mici, care nu știu să citească, se poate juca arătând cartea dorită.
Regulile jocului
Cum se începe?
Împărțiți 5 cărți fiecărui jucător. Restul cărților rămân pe mijlocul mesei, în „lacul” de unde jucătorii vor „pescui” cărțile.
Cum se joacă?
Începe cel mai tânăr jucător și se continuă în sensul acelor de ceasornic.
Jucătorul 1 va întreba orice alt jucător (numit de acum jucătorul 2) dacă are o anume carte.
Dacă jucătorul 2 are una sau mai multe cărți de acel tip, va trebui să i le dea.
Dacă jucătorul 2 nu are cartea cerută, îi spune jucătorului 1 „Pescuiește”, iar jucătorul 1 va „pescui” o carte din „lac”.
Jucătorul 1 nu poate cere o carte de un anumit tip, decât dacă deține deja o carte din acel set.
Dacă jucătorul 1 a primit cartea cerută, mai are dreptul la o tură (începe iar cu pasul 1).
Dacă un jucător a terminat un set de 4 cărți identice, atunci anunță ce set a terminat și pune cele 4 cărți jos, în fața lui.
Dacă un jucător rămâne fără cărți, va lua una din „lac” și va continua jocul.
Cum se câștigă?
Jocul se termină atunci când nu mai sunt cărți de „pescuit”. Câștigă jucătorul cu cele mai multe seturi complete.