


Pret oferta saptămânii
18 Lei

Pret intreg
23,00 Lei

Pret intreg
35,00 Lei
Există undeva vreo speranță de mai bine? Mai există siguranță în lumea noastră? Nu cumva suntem victimele evenimentelor care ne copleșesc în fiecare zi? Suntem oare condamnați să îndurăm zilnic tot mai multe necazuri și temeri?
Această carte își propune să ne ajute să privim dincolo de stările noastre de confuzie și teamă, de fapt să ne ofere soluții. Totuși cititorul va găsi mai mult decât un raționament omenesc pentru a susține o concepție optimistă. Pe măsură ce va citi acest raport lămuritor și convingător al luptelor aprige ale omenirii împotriva puterilor întunecate ale răului care au încercat să pună stăpânire pe mințile oamenilor, în inima cititorului va răsări credința.
Această carte este întemeiată pe tema biblică a luptei de veacuri dintre bine și rău, dintre Dumnezeu și Satana pentru a lua în stăpânire voința și destinul omului. Aici este o retrospectivă a istoriei creării omului, a căderii lui în păcat și, de asemenea, a intruziunii vrăjmașului lui Dumnezeu care a inspirat războaiele și a instigat nelegiuirea, suferința și tragedia universală, dar și a intervenției lui Dumnezeu pentru salvare. Subiectul central al cărții este mântuirea omului, săvârșită de Domnul Hristos pe cruce.
Când vei citi această carte, vei afla un viitor luminos, pentru că vei descoperi că Dumnezeu și puterile binelui vor câștiga biruința finală.
Ellen G. White a lucrat mai bine de jumătate de secol umăr la umăr cu pastorii Evangheliei şi le-a oferit sfaturi. Compilatorii acestei cărţi au adunat din tezaurul bogat al scrierilor ei o selecţie de îndrumări inspirate, care se aplică în mod direct vieţii şi activităţii pastorului bisericii locale. Documentarea a fost realizată de Asociaţia Pastorală a Conferinţei Generale. Cititorii ar trebui să caute principiile fundamentale din sfaturile ei şi, apoi, să le aplice într-o manieră practică, potrivită timpului şi culturii lor.
Rugăciunea arzătoare atât a asociaţiei pastorale, cât şi a administratorilor scrierilor lui Ellen White, este ca, în timp ce parcurgeţi această carte, să primiţi binecuvântări bogate. Fie ca experienţa voastră creştină să se adâncească şi slujirea voastră pastorală să fie întărită pe măsură ce studiaţi începând de la primele capitole, care se ocupă de relaţia personală a pastorului cu Hristos, avansând spre ultimul capitol, ce recapituleayă lecţii din slujirea lui Isus, Pastorul Model.
Volumul de față este rezultatul muncii unor teologi adventiști care au explorat împreună înțelegerea biblică a naturii și misiunii bisericii. Ni s-a spus că „biserica lui Hristos, așa slabă și cu defecte cum pare, este singurul obiect de pe pământ asupra căruia El Își îndreaptă atenția și grija Sa supremă” (MPSE 15). Prin urmare, este de datoria fiecărui membru al ei să își formeze o concepție biblică solidă despre natura acestei biserici asupra căreia Hristos Își îndreaptă „atenția și grija Sa supremă”.
Această preocupare profundă a lui Hristos pentru biserica Sa a fost motivul care a stat la baza inițierii de către Institutul de Cercetări Biblice (BRI) al Conferinței Generale a unei serii de studii despre natura și funcția bisericii. Primul din setul de trei volume care au fost gândite să abordeze această problemă a fost publicat în 2009 în original și în 2014 în colecția de față, sub titlul Introducere la teologia rămășiței. O perspectivă ecleziologică adventistă. Acesta este al doilea volum al setului și tratează subiecte extrem de relevante, cum ar fi unitatea bisericii, mesajul ei și misiunea pe care o are de îndeplinit în lume. S-au analizat nu doar materialele biblice pe această temă, ci și evoluțiile teologice din perioada postapostolică, cu scopul de a plasa ecleziologia adventistă în cadrul istoriei creștine, în calitatea acestei biserici de rămășiță escatologică.
În urma lecturii acestui volum, orice pastor, profesor, lider și membru al bisericii care, asemenea lui Hristos, are o înaltă prețuire pentru biserică va avea de câștigat. Va înțelege mai bine mișcarea adventistă și sperăm că va fi inspirat să contribuie la unitatea bisericii, să îi aprofundeze mesajul și să se implice în misiunea ei.
Ce înseamnă să fim o biserică orientată spre misiune? Înseamnă să alegem o cale spre un viitor mai strălucit printr-o lucrare mai consecventă și mai atentă. Se bazează pe realizarea faptului că succesul nu este doar un obiectiv pe care îl urmărim, ci o cale pe care umblăm intenționat și cu un scop atât de clar, încât devine un obicei.
8 secrete ale unei biserici conduse de misiune le oferă pastorilor, președinților și tuturor celor care ocupă funcții de conducere în biserică un set interesant de noi instrumente care să transforme calea care ne stă în față. Cu toate acestea, toți liderii buni știu că acest tip de succes nu apare pur și simplu. Apare atunci când alegem o cale, ne dorim să o parcurgem cum trebuie și rămânem pe ea – chiar și când ne lovim de obstacole.
În ultimă instanță, abordarea orientată spre misiune are mai mult legătură cu ce fel de lideri suntem decât doar cu ceea ce facem. Autorul, Dan Day, spune: „Misiunea lui Dumnezeu din vremea sfârșitului va continua cu sau fără noi. Dar Dumnezeu a ales să ne folosească pe noi, să lucrăm împreună, pentru a influența viețile celor care locuiesc în jurul nostru, în comunitățile noastre – și El poate face cel mai bine lucrul acesta dacă suntem deschiși să ne imaginăm mai multe abordări orientate spre misiune.”
DAN DAY este pastor hirotonit al Bisericii Adventiste de Ziua a Șaptea şi lucrează ca director de proiecte speciale pentru Divizia Nord-Americană la sediul acesteia din Columbia, Maryland. În prezent, lucrează cu lideri din Uniuni, Conferințe și, de asemenea, cu pastori, pregătindu-i pentru abordarea orientată spre misiune, care oferă noi instrumente pentru a deveni mai strategici în îndeplinirea misiunii.
Venind să locuiască aici, cu noi, Isus avea să-L descopere de Dumnezeu oamenilor, cât și îngerilor .
Hristos a fost tratat așa cum meritam noi, pentru ca noi să putem fi tratați așa cum merită El. El a fost condamnat pentru păcatele noastre, la care El n-a contribuit cu nimic, pentru ca noi să putem fi îndreptățiți prin neprihănirea Lui, la care noi n-am contribuit cu nimic. El a suferit moartea care era a noastră, ca noi să putem primi viața care era a Lui - "Prin rănile Lui suntem tămăduiți."