Studiile arată că, atunci când copiii primesc chiar de acasă o educație sexuală centrată pe valori, este mai puțin probabil ca ei să ajungă la o viață de promiscuitate și mult mai probabil să aibă o perspectivă sănătoasă asupra propriului lor trup și asupra relațiilor în care se implică.
Volumul Dumnezeu ţi-a creat corpul cuprinde informaţii şi ilustrări biblice, adecvate vârstei, prezentându-le copiilor între 3 şi 5 ani ideea fundamentală că Dumnezeu creează corpul fiecăruia. Abordând subiectul diferenţelor dintre băieţi şi fete, scoate în evidenţă şi faptul că fiecare copil este unic şi special în ochii lui Dumnezeu.
Cu toate că nu este întotdeauna ușor, părinții care deschid timpuriu această discuție clădesc o temelie solidă, biblică, în viața copiilor lor. Citindu-le această carte, le oferiți copiilor voștri instrumentele de care vor avea nevoie de-a lungul vieții pentru a lua decizii care să-L onoreze pe Dumnezeu: decizii referitoare la trupul lor, la imaginea lor de sine și la relațiile pe care le vor avea.
Jim Burns, PhD, a înființat organizația HomeWord în anul 1985, pentru a le oferi speranță și ajutor familiilor cu probleme. Este gazda unei emisiuni radio difuzată zilnic în Statele Unite, ține anual conferințe și seminarii în toată lumea și este un autor premiat.
Eric și Theo îi invită pe copii în lumea jocurilor și activităților distractive.
PE LO-CURI! FIȚI GA-TA! STAAAAAAART!!!
96 de pagini cu labirinturi și puzzle-uri, cu jocuri care vă provoacă să numărați, să observați cu atenție, să căutați diferențe, să colorați, să calculați, să vă folosiți cunoștințele și să dați dovadă de creativitate.
„O carte care nu trebuie să lipsească din raftul niciunui școlar!” Dâmbovița Times
„O dublu-recomand tuturor copiilor începând cu vârsta de 7-8 ani!” Marcus Twainovicescu, Președintele Republicii Liliputane
„Ți-ai ascuțit creioanele? Super! Declar jocurile deschise!” Florin Bică, glumăreț-șef
Autoarea VeraLee Wiggins îi invită pe copii să îi cunoască pe Molly și Todd, doi frați care se îndrăgostesc iremediabil de un pui de pisică, pe care îl vor numi Thor. Legătura de prietenie dintre cei doi copii și motanul cel neastâmpărat se consolidează cu fiecare capitol, cei trei învățând mai multe despre devotament, încredere și ascultare. Dincolo de aventurile și peripețiile prin care trec, Molly și Todd descoperă că fiecare om trebuie să se poarte cu dragoste și responsabilitate față de creaturile lui Dumnezeu.
Volumul Thor, un motan neastâmpărat este o poveste despre prietenie, despre dragostea neegoistă, despre credință și despre puterea rugăciunii.
E kötet 25 fejezetet tartalmaz, és könnyen érthető nyelvezetben olyan témákat érint, amelyek lényeges alkotóelemei mindennapi életünknek. A szerző a kellemes olvashatóság szempontjait figyelembe véve írta meg a könyvet. Alapvető információkat fogunk találni benne: mit tehetünk és mit nem bizonyos helyzetekben, mi minősül illendőnek és mi faragatlanságnak.
Mindegyik fejezet – az illemszabályok bemutatása mellett – ihletett idézeteket, bibliaszövegeket, irodalmi szövegrészleteket is tartalmaz, amelyek illő magatartás-modelleket illusztrálnak, vagy éppen az elkerülendő faragatlanságot domborítják ki. Némely fejezetekben teszteket is találhatunk, melyek segítségével ellenőrizhetjük, hogy megértettük-e a közölt információkat.
Más, illemtanokat bemutató könyvektől eltérően e jelen kötet újszerű értelmezés-távlatokat nyit meg az olvasó előtt. „Civilizáltnak”, „jól neveltnek” lenni elsősorban Isten iránti kötelesség. A jó keresztény illemtudóan viselkedik. A könyv egyik része kifejezetten a templomban, imaházban való viselkedés szabályait mutatja be.
A mód, ahogyan köszönünk egymásnak, ahogyan asztalhoz ülünk, a megbeszélt találkozókra való pontos megérkezés, a személyes tisztálkodásra fektetett hangsúly, a körülöttünk lévőkkel folytatott beszélgetések minősége, ahogyan családtagjainkhoz, kollégáinkhoz, szomszédainkhoz viszonyulunk, a „banális” illemszabályok, amelyek meghatározzák, hogyan viselkedünk az utcán, az iskolában, a templomban és újabban a virtuális térben – mind-mind jellemez bennünket. Ezek fényében az emberek, akikkel rendszeresen vagy véletlenszerűen találkozunk, véleményt alkotnak rólunk, és levonják a következtetést: volt-e „gyerekszobánk” vagy sem.
Câți dintre elevii care merg la școală au învățat, înainte de orice altceva, cum să învețe? Pornind de la această întrebare, autoarea cărții vine în întâmpinarea unei nevoi reale a copiilor, aceea de a descoperi metoda de învățare care li se potrivește și care îi poate ajuta să facă performanță.
Copiii vor descoperi în carte informații interesante despre creier, vor afla cum funcționează memoria omului, vor învăța că motivația are un rol aparte în pregătirea lecțiilor, vor fi puși la curent cu obiceiurile greșite care cauzează rezultate slabe la învățătură și vor fi instruiți cum să învețe astfel încât această activitate să fie considerată nu corvoadă, ci plăcută.
Cartea este foarte frumos ilustrată de Oana Ispir.
Toceala lecțiilor, sau memorarea mecanică, trebuie „concediată”. Să învățăm cum să învățăm!
Geanina Constantin este redactor de carte și autoarea cărților „Peripețiile lui Răsfățel”; „Bunele maniere pentru copilul creștin”; „Bunele maniere pentru preșcolari”; „Adeluța și lumea nevăzută a îngerilor”. A fost redactor al revistei pentru copii „Nota 10” în perioada 2013-2015.
Oana Ispir este ilustrator și grafician. A făcut nu doar ilustrație pentru copii, ci și ilustrație editorială și publicitară. Îi place să confecționeze jucării și să brodeze în micuțul său atelier din București. Dintre cărțile pentru copii ilustrate: „Bunele maniere pentru preșcolari”; „Povestea vitaminelor”; „Povestea gentuței roșii”; „Rime pentru mama”.